לפעמים צריך לחלום חלומות ולפעמים צריך להעז.
וכשמחברים בין השניים – לפעמים חלום מתגשם.

כשהגענו לברקלי לפני כמעט שלוש שנים שוטטי לי ב – 4th street המקסים, שופע בחנויות מטריפות.
אך ללא ספק החנות 'The Gardener' שבתה את ליבי בכל מימד אפשרי –
בפאלטת הצבעים, באיכות, בחומריות, בנינוחות.
היא מיד קיבלה את התווית 'חנות שרוצים ממנה הכל'.

באותה התקופה הייתי במצב התבוננות, רחוקה שנות אור מכל מצב של יצירה או עשייה.
הייתי עסוקה בלאקלם שני ילדים בארץ זרה, להביא לעולם תינוקת ורודה ולהסתגל בעצמי
לשינוי שחל בחיים שלי, בחיים של כולנו כמשפחה.

באותם חודשים בטח שלא תארתי לעצמי (אולי רק קצת חלמתי) שיום אחד אסתובב לי באותה חנות בדיוק והכלים שלי יוצגו שם למכירה.

אחרי שנה וחצי של עבודה בסטודיו בתוספת עידודים מבן הזוג והסובבים אותי הרגשתי שזה הרגע הנכון
להציע את היצירה שלי מחוץ לגבולות האטסי (חנות האון-ליין שלי).
והנה זה הצליח… הזמינו ממני קולקציה של 6 עיצובים, שימכרו בחנויות.

חודש וחצי לפני שאנחנו חוזרים לארץ אני מוסרת את הכלים שלי לאחת החנויות הכי שוות והכי ידועות פה ברחבי המפרץ.
אין ספק שזה עושה לי צביטה בלב ומעלה תהיות.
האם פה כן הייתי יכולה להתפרס מהמקצוע שלי?
האם כאן הייתי יכולה לממש את עצמי בצורה מלאה יותר?
האם דווקא פה אני יכולה להיות שלמה יותר?
אלו שאלות עליהן כנראה אמשיך לחשוב בדרך למטוס…והן ינחתו איתי וילוו אותי לנצח.

את התהליך כולו תיעדתי במצלמה ובחשבון האינסטגרם שלי, הרגשתי שמשהו משמעותי עבורי קורה, והיה לי חשוב לתעד את התהליך.
קיבצתי כאן תמונות נבחרות מאחת התקופות הכי אינטנסביות (ומאושרות) בסטודיו.

הכלים אגב, כך על פי הדיווחים, מוצאים בתים חדשים בזריזות…
ואם לא היינו עולים לטיסה בחודש הבא אני מניחה שהייתי נכנסת לסטודיו ממש בקרוב לייצר את הקולקצייה הבאה.

לימים נוספים של יצירה.
מוזמנים מאד להצטרף ולהירשם כקוראים בבלוג שלי,
ובטח מוזמנים להשאיר רשמים ומחשבות…

אורית

orit_ben_arie_gardener_16

'The Gardener', מראה מבפנים

orit_ben_arie_gardener_1

orit_ben_arie_gardener_12

הקערות מקבלות תפנית אה-סימטרית בתוספת ידיות

orit_ben_arie_gardener_3

הקערות מודפסות ידנית בהדפסים שהכנתי בדפוס רשת

orit_ben_arie_gardener_4

orit_ben_arie_gardener_19

הכדורים הופכים לקופסאות ויקבלו את התווית Salt Cellars

orit_ben_arie_gardener_13

הכלים מחכים לטבילה בגלזורה

orit_ben_arie_gardener_14

Celadon Cup

orit_ben_arie_gardener_8

orit_ben_arie_gardener_15

הקערות בחנות, משתלבות בבעים והחומריות

orit_ben_arie_gardener_18

orit_ben_arie_gardener_17

Berry Bowls

orit_ben_arie_gardener_9

