לעמוד על שתי הרגליים.
להתסכל אחורה אבל רק בהצצות קטנות.
הרי העתיד נמצא כאן, בארץ שלנו.
הסטודיו שלי מתחיל לקבל חיים להתמלא ביצירה.
המצלמה שנשארה כמה חודשים בתיק שוב נשלפת – בבית, בטיולים, עם משפחה וחברים.

הג׳ט לג המנטלי מתחיל ליישר קו עם המציאות.

אחת מתחושות הבטן שלי הובילה אותי לפתוח את הסטודיו גם לתלמידים.
הרגשתי שעכשיו זה נכון, זה מתאים.
ללמד וללמוד. שניהם שלובים יחד.

את הפוסט הזה אני מקדישה לתלמידות היקרות שלי (כרגע יש רק תלמידות ונורא מחכה שיגיע גם תלמיד…)
שהחליטו להקדיש לעצמן זמן ולהגיע אליי לסטודיו בשביל ללמוד וליצור.

בחיים מהירים והגדושים בהצעות זה לא מובן מאליו לבחור דווקא בעבודה בחומר.
מי שמגיע אליי לשיעורים לומד ש׳טיימינג׳ זה אחד הדברים הכי משמעותיים בעבודה עם החומר.
אי אפשר להאיץ בו ואי אפשר לאלץ אותו. למרכז אותו זה לא דבר פשוט…
צריך ללמוד ׳לקרוא׳ אותו ולהבין שיש דברים שאינם בשליטתנו.
הדרך עד לתוצאה ארוכה, רצופת שינויים והפתעות.
זה אינו תחום של 100% ידיעה ובטחון בתוצאה. יש הפתעות טובות או טובות פחות.
ממש (אבל ממש…) בדומה לחיים עצמם.

מחודש ינואר המדפים בסטודיו מתקשטים בעבודות של התלמידות לצד העבודות שלי.
המדפים מתמלאים, עבודות נכנסות לתנור לשריפה ראשונה, יוצאות, אח״כ נכנסות לשריפת הגלזורה ונלקחות כל אחת לביתה שלה.
בין לבין הספקתי מעט לצלם – וכאן תוכלו לראות את כל היופי הזה.

תהנו, ומוזמנים להירשם ברישום ממש פשוט וקל ולקבל למייל הודעה וקישור לכל פוסט חדש.

והנה כאן כל הפרטים על שיעורי הקרמיקה בסטודיו שלי בכפר מרדכי:
https://oritbenarie.wordpress.com/חוג-קרמיקה/

IMG_20150224_111020_resized_5

orit_ben_arie_ceramic_class_1

orit_ben_arie_ceramic_class_3

orit_ben_arie_ceramic_class_4

orit_ben_arie_ceramic_class_7

orit_ben_arie_ceramic_class_8

orit_ben_arie_ceramic_class_2

אתר |  פייסבוק |  צילום |  Etsy

