כבר שנה שאנחנו בארץ ו- 7 חודשים מאז שהתחלתי לעבוד וללמד בסטודיו.
במקום בו אני נמצאת היום אני מרגישה ש…כן, אנשים רוצים כלים שנעשו באהבה.
כלים שנעשו במגע יד, שכל אחד הוא מיוחד, דומים ושונים אך משתלבים יחדיו.
כיף לתת אותם במתנה, נעים להשתמש בהם ביום- יום וכיף להגיש בהם אוכל כשמארחים.

וכשאני מתכוונת לכלים שנעשו באהבה אני לא מתכוונת רק לכלים שאני יוצרת.
אני מתכוונת בהתבוננות רחבה יותר – אני מתכוונת גם לכלים ומוצרים של יוצרים אחרים שנעשו 100% בעבודת יד.
יש שינוי, אני בהחלט מרגישה אותו.
אני חושבת שהיום, יותר מבעבר, אנשים מעריכים ומחפשים חפצים שיד היוצר נגעה בהם.
שיש בהם אוטנטיות ואישיות.
שנעשו באיטיות ותשומת לב שאינה אופיינית למפעל ייצור.
חפצים שיוצרו כאן, במרחק נגיעה, ולא שטו אלפי קילומטרים באונייה.

כשמגיעים אליי לסטודיו אני אוהבת שמרימים את הכלים ומרגישים אותם.
מניחים על השולחן, בודקים ומדמיינים איך הכלי יראה בבית, איך הוא ישלב עם שאר החפצים.

מעט לפני החג הגיעו אליי לסטודיו שלוש בנות מקסימות, מיכל מונטג, דנה כרמי טובי ומיכל גיטרמן, שלושתן מעצבות פנים שחברו יחד והקימו בלוג בשם Design Talk שכולו יופי והשראה. מאד התרגשתי מכך שהן בחרו בכלים שלי כהצעה שלהן לסידור שולחן החג ובכלל. והן גם כתבו וערכו תמונות ושני סרטונים פשוט מקסימים! (תודה לכן שוב) – אז שווה לכם להציץ: ״שולחן חדש לשנה החדשה!״

orit_ben_arie_light_blue_cup_4 DSC_0339

והנה שני סרטונים צבעוניים ושמחים שנעשו כאמור על ידי בנות הבלוג Designtalk:



orit_ben_arie_small_flowers_plate_7DSC_0330orit_ben_arie_blue_print_bowl2_4

orit_ben_arie_cheesboard_4

 

 

orit_ben_arie_big_colander_2 orit_ben_arie_big_colander_1orit_ben_arie_big_blue_jar_6 DSC_0284_2orit_ben_arie_cobalt_bowl_4מי שימח לקבל עדכונים מהסטודיו שלי ובכלל – מוזמן להירשם כעוקב של הבלוג.
זה פשוט וקל.
שיהיה לכולנו ׳אחרי החגים׳ שמח ובעיקר שתהייה שנה שקטה ומלאה ביצירה.
אורית.

